News

22 august 2016

Vizita Delegaţiei Ambasadei S.U.A la fabrica CCHBC România

Coca-Cola HBC România a găzduit astăzi, 16 august, prima vizită a E.S. Ambasadorul Statelor Unite în România, Hans G. KLEMM, la fabrica din Ploiești a companiei.


Sistemul Coca-Cola a investit pentru prima dată în România în 1991, când a îmbuteliat prima sticlă de Coca-Cola la nivel local. De atunci, portofoliul s-a extins continuu cu noi mărci, dar și cu noi arome ale acestora, iar în prezent Coca-Cola HBC România este cel mai mare producător de băuturi din țară, o companie ce are o contribuție semnificativă în economia românească și în comunitate. 

În fabricile din Ploiești, Timișoara și Poiana Negrii, precum și în centrele de vânzări și de distribuție, CCHBC România are aproximativ 1.600 de angajați și generează alte 16.500 de locuri de muncă în economia locală – având în vedere că fiecare loc de muncă la Coca-Cola generează, indirect, alte 9 locuri în economie*. 

Rădăcinile noastre aici și angajamentul nostru față de România sunt foarte puternice, deși suntem o companie internațională. Ne considerăm o companie ce privește spre viitor, de aceea, de-a lungul anilor, CCHBC România a obținut rezultate remarcabile în ceea ce privește dezvoltarea durabilă. Știm că doar împreună cu angajații, partenerii și furnizorii noștri, și alături de membrii comunităților și de consumatori ne putem îmbunătăți activitatea de la an la an. Astăzi, suntem onorați să găzduim vizita E.S. Hans G. KLEMM și suntem mândri să prezentăm una dintre cele mai moderne fabrici de îmbuteliere”, a declarat Jaak Mikkel, Director General Coca-Cola HBC România.

Fabrica din Ploiești este una dintre cele mai importante unități de producție ale Grupului Coca-Cola Hellenic. Aici, în urma unei investiții de peste 22 milioane de Euro, a fost inaugurată prima linie de producție aseptică din țară, care permite exportul de Cappy Pulpy în 10 țări din Europa.
O altă inovație a fabricii din Ploiești este depozitul inteligent, complet automatizat, High-Bay, primul din România, la momentul lansării sale în 2009.

Statele Unite și România împărtășesc o alianță profundă și statornică, sunt parteneri și prieteni. Parteneriatul nostru economic are o importanță cheie pentru Statele Unite. Coca-Cola este un exemplu de investiții generate de SUA în România, care sprijină comerțul prosper între țările noastre. România are un potențial foarte bun și Statele Unite vor continua să sprijine creșterea economică în România”, a declarat E.S. Ambasadorul Statelor Unite în România, Hans G. KLEMM.

În octombrie 2009, Coca-Cola Hellenic Group și Contour Global au inaugurat o centrală electrică de cogenerare avansată, ca parte dintr-o inițiativă de reducere a emisiilor de CO2 cu 20% în fiecare an, în întregul Grup Coca-Cola Hellenic. Alimentată cu gaz natural, centrala CHP furnizează eficient energie electrică, apă caldă/rece și încălzire pentru secția de îmbuteliere. 

La începutul anului 2016, Coca-Cola HBC a fost recunoscută drept compania cea mai responsabilă din România, cu un scor de 87.14% în topul Romania CSR Index 2015, studiu efectuat de agenția The Azores**. 

Coca-Cola este cea mai populară și cea mai bine vândută băutură răcoritoare din România, precum și una dintre mărcile cele mai recunoscute din lume.

Mereu la curent cu ultimele tendințe, Coca-Cola este numărul #1 în comunicarea relevantă și originală cu adolescenții: a fost primul brand din România activ pe Snapchat, cât și primul care a testat aplicația Periscope sau Facebook Canvas Ads. 

Suntem mândri că am putut prezenta astăzi cele mai noi investiții în materie de tehnologie și dezvoltare - cele care ne fac lideri incontestabili pe piața băuturilor răcoritoare din România. Eforturile noastre în această direcție continuă, iar în relația cu consumatorii noștri căutăm să construim campanii de marketing creative și mărci puternice. Brand love-ul, sau atașamentul consumatorilor față de mărcile noastre, rămâne prioritatea noastra – în 2016, suntem brand-ul numărul #1 în România în social media*** – o recunoaștere care ne bucură foarte mult”, declară Petre Șandru, Country Manager Coca-Cola Company România.

Anul acesta, Coca-Cola a lansat, cu un succes remarcabil, campania globală „Taste the Feeling” și a anunțat strategia globală „One Brand Strategy” - pentru prima dată toate variantele Coca-Cola vor avea aceeași identitate, sub emblema băuturii răcoritoare numărul 1 din lume.

* Datele se bazează pe Studiul Socio-Economic al Impactului Sistemului Coca-Cola în România al Steward Redqueen, date fiscale ale anului 2013.
** Topul este o premieră în România și a fost realizat de o companie independentă de consultanță (The Azores), care a analizat cele mai mari 100 de companii din România. Studiul poate fi consultat aici.
*** Conform Top Social Brands 2016, realizat de revista BIZ.